وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

یوم الحس...

شنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۰۷:۴۷ ق.ظ

الهی حسرت به دل نمونید. حسرت کارهایی که باید انجام میدادید ولی به بهانه های بی خود ترک کردید و الان باید به تماشا بشینید و غصه بخورید. یکی از حسرت های من دراین مدت مطالعه هزار صفحه در هفته بوده. آره هزار صفحه ناقابل. کاش از وقتم بهره بیشتری می بردم و استفاده از زمان های پرتی که داشتم کتابهای بیشتری میخواندم. 

یوم الحسره ای که در قران ازش اسم برده برای من در همین دنیا تجربه شد. وقتی با برخی ها در حال بحث کردن هستم و سعی میکنم از داده های فراوانی که در ذهن دارم استفاده کنم به ذهنم خطور میکنه که خدایا من در مورد این موضوع چرا مطالعه نکردم در حالی که در حوزه کاری و تخصصی م بوده و باید تا به حال مثلا ده جلد کتاب با این موضوع می خواندم.

این چند روز ساعتی رو پای درس آقای دکتر علی غلامی نشستم و خیلی خیلی به ضعف خودم پی بردم. چطور ایشون با یقین کامل می گفتند که هیچ وقت پرت و بیهوده ندارد و چطور در تمام مدت از وقتشون دارند درست استفاده می کنند. یه سری افراد برای گرفتن روحیه عالی اند یکی ازاین دسته افراد ایشون هستند که خیلی منطقی به سوالات پاسخ میدند. 

  • محمد برزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی