وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

بیانیه گام دوم انقلاب

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷ ق.ظ
یکی از مکتوباتی که در صدر مطالعات امروز جوان ایرانی باید قرار بگیرد بیانیه گام دوم انقلاب است. بیانیه ای که به سادگی نمی توان از کنار آن عبور کرد و اهمیت بسزایی در ادامه مسیر انقلاب خواهد داشت. انقلاب اسلامی به فرموده رهبری چهل سال بدون خیانت به آرمانهای خود پیش رفت و حالا در گام دوم انقلاب باید ما با بررسی چله اول، طبق استراتژی ای که در بیانیه گام دوم آمده حرکت خود را ادامه دهیم. 


متاسفانه عده ای هستند که فقط دم از انقلاب و نظام اسلامی و رهبری و ولایت می زنند و اگر مخاطب این سوال قرار بگیرند که آیا بیانیه گام دوم را مطالعه کرده ای انگار نکیر و منکر را در مقابل دارند که گرز بدست من ربک می پرسند و من امامک. حال این سوال را از شما می پرسم، آیا بیانیه گام دوم را مطالعه نموده اید؟ 


چرا باید بیانیه گام دوم را بخوانیم؟
این سوالی است که بعدا در مورد آن حرف خواهم زد. اما حالا برای شما که قصد دارید در فرصت مناسب این منشور با اهمیت را مطالعه نمایید فایل پی دی اف آن را قرار میدهم. لطفا فایل را پرینت بگیرید و در منزل نگهداری نمایید. 



  • محمد برزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی