وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

حلقه دوم

شنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۴۶ ق.ظ

ماجرای از انجا شروع شد که حلقه اول تیم مطالعاتی از عهده اضافه کردن نیرو های تازه نفس بر نیامدند و مجموعه بشدت در حال ضعف بود. لذا نیازمند این بودم تا آستین را تا انجا که لازم است بالا بزنم و خون و نفس تازه ای را به رگ های خشک مجموعه اضافه کنم.

شما خوب می دانید مجموعه ای که نتواند کادرسازی کند پیر می شود و از بین می رود. هنوز دوستان حلقه اول متوجه اهمیت این موضوع نشده اند. 

حالا آقا محسن و سید سعید و محمد امین و مصطفی و حبیب حلقه دومی را تشکیل داده اند که امید مجموعه ما هستند. البته هنوز اعضای جدید را از نزدیک ندیده ام و این هم از مضرات این کرونای بی پدر و مادر یهودی است. 

حلقه دوم را باران نامیدم تا رحمت را با خود به همراه داشته باشند. قرار شیوه  ای جدید از جذب برای مطالغه را روی آن ها کار کنم. حلقه اولی ها ترکیبی از تشویق بودند و تنبیه و حلقه دومی ها ...

بگذارید تا اجرا شدن کار کاملا سکوت کنم. جوان هستند و جویای نام. همین یک فاکتور می تواند بهترین محرک باشد برای رفتن به سمت مطالعه کاربردی. 

در حلقه اول احمد برای خودش کارشناسی شده در حوزه فضای مجازی و علی آقا با اینکه ترم دوم دانشگاه را به خاطر کرونا شروع نکرده در تلاش از برای نوشتن مقاله علمی. این از برکات جمع شدن هدفمند است.

تا اینجا نوشتم تا به این نکته برسم که مطالعه جمعی و تعریف کتابهایی که مطالعه کرده ایم اندازه آزاد شدن انرژی بمب هسته ای می تواند قدرت داشته باشد. وقتی کتابی را هدفمند برای دوستان توضیح می دهید چند کار بزرگ را در حال انجام هستید. حرف زدن را یاد می گیرید. شاید بگویید که ما در طول روز در حال مکالمه هستیم و این کار سختی نیست. اما کافیست معرفی یک کتاب را بعهده بگیرید آنوقت متوجه خواهید شد که چقدر تفاوت وحود دارد. نکته دوم اینکه زبان بدن شما را این کتابخوانی تنظیم می کند. محاوره روزمره حالات خودش را دارد و گفتگو در مورد کتاب و بیان آنجه از قلم کسی در صفحه کتاب جاری شده حالات خودش را... 

برای درک بیشتر فقط باید تجربه کنید. 

  • محمد برزین

نظرات  (۱)

سلام آقامحمد

هم سال نو رو تبریک می گم هم مبعث پیامبر و هم تشکیل حلقه باران :)

امیدوارم در کنار هم بترکونید :)

پاسخ:
سلام عزیزجان 
محمد آقای گل 
عید رو تبریگ می گم 
ان شاءالله خدا نگاه لطف کنه و مشکلات برطرف بشه 
سالی پر از خیر و برکت برای شما آرزمندم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی