وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

ایام بی حوصلگی

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۵ ب.ظ
برای هرکدام از ما پیش آمده که روزی حال و حوصله خیلی از کارهایی که قبلا با شوق آن را انجام می دادیم را نداشته باشیم. به عنوان مثال خودم بیشتر اوقات میل به مطالعه دارم و خیلی از اوقات را به این کار اختصاص می دهم اما شده بهنرین زمان ها را به خاطر نداشتن حال مناسب از دست داده ام.

گاهی مشغله کاری، تعطیلات بیش اندازه، سر و کله زدن با بچه ها و مشکلات باعث می شود ساعت ها با اینکه چشمانت از پر خوابی ورم کرده به مبل پناه ببری و لم بدهی و باخودت غرغر کنی و از همه بدتر دست به کاری نزنی. 

چرا خیلی ها از بازی های رایانه ای فراری هستند و بازی را کاری بچه گانه می دانند؟ کار به علمی بودن بازی کردن و فواید آن ندارم. بازی به خاطر فلسفه نهفته در آن شما ناخودآگاه از دنیای واقعی برای لحظاتی خارج می کند و این می تواند بهترین فرصت برای مغز برای استراحت باشد. 
 

من خودم در خیلی از مواقع که واقعا کم حوصله هستم بازی می کنم. هر چی بازی بتواند شما در خودش غرق کند و در آن حل شوید خب تخلیه بیشتری اتفاق می افتد. 

یک بار کنار فرزندتان بازی را تجربه کنید. مسابقه بدهید، ببرید، ببازید و کل کل کنید. شاید بد آموزی داشته باشد ولی راحت باشید و داد بزنید، برای بردن فکر کنید، راه های مختلف را تجربه کنید تا ذهن به طور کامل از آن حالت قبل خارج شود. 



بازی های رایانه ای صرفا برای کودکان نیست. 

  • محمد برزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی