وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

حجلت و شرم کم ز مردن نیست

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۳۷ ق.ظ

 پست کوتاه 

 

 پروین اعتصامی

کودکی کوزه ای شکست و گریست

که مرا پای خانه رفتن نیست

چه کنم اوستاد اگر پرسد

کوزه ی آب ازوست ، از من نیست

زین شکسته شدن دلم بشکست

کار ایام جز شکستن نیست

چه کنم گر کند طلب تاوان

خجلت و شرم کم ز مردن نیست

  • محمد برزین

نظرات  (۳)

  • محمد قلیچ خانی
  • تا بیت آخر پیش رفتم ولی هر کار کردم معنی مصرع آخر رو نفهمیدم .. بعد فهمیدم اشتباه تایپی بوده :|
    خجلت و شرم
    ولی خب بله ، من همیشه یکی از دعاهام اینه که می گم خدایا ، اگر کسی به من کاری سپرد و من خواستم براش انجام بدم برام مشکلی پیش نیاد که اون بنده خدا خجالت زده نشه ، و اگر من هم به کسی کاری سپردم برای اون بنده خدا مشکلی پیش نیاد که من خجالت زده نشم .
    پاسخ:
    من خودم خیلی می ترسم 
    بخصوص وقتی دوستانم رو سوار ماشین می کنم تا جایی ببرم یا بچه کسی همراهمه 
    می ترسم اتفاقی بیفته و یک عمر خجالت بکشم  
     راستی اون ویدئو رو دیدم فوق العاده بود 
    هوس کردم برم شیطونی کنم و یه خرده پز بدم 
  • دختـرِ بی بی
  • منم اتفاقا گفتم یعنی چی شمر؟
    الان شمر چه ربطی داشت؟؟؟
    که فهمیدم شرمه
    پاسخ:
    بابت اشتباه تایپی شرمنده 
    یهوویی صدا زدن مجبور شدم فقط ارسال کنم 
    بابت حضورتون ممنونم 

  • حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
  • خوب بود:)
    پاسخ:
    ممنونم از شما و حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی