وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

معرفی کتاب بازگشت از نیمه راه

پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ
                                                              

هر انقلابی در مسیر رسیدن به آرمانهای خود با موانعی رو به رو میشود و تنها خواست خدا و اراده مردمی است که میتواند این سد آهنین را کنار زده تا مسیر موفقیت نمایان شود. در راه رسیدن به قله کمال مسلما با ریزش ها و رویش هایی مواجه است که هر کدام حکایتی دارند و کنکاش و واکاوی جاماندن عده ای از ادامه مسیر انقلاب نیاز به سالها تلاش برای کشف حقایق پنهان شده از دیدگان مردم است . 

انقلابیون پشیمان؛ شاید یکی از دقیق ترین واژگانی باشد که رهبر معظم انقلاب در وصف کسانی که از ادامه حرکت در مسیر انقلاب خودداری کرده بیان نمودند. از مرجع تقلیدی که قدرت طلبی فرعون وجودش را وارد عمل نمود تا سر از رادیو عراق در بیاورد گرفته تا مقلدی که رودر روی مرجع خود میخواست قد علم کند، از نخست وزیری که بعد از سالیان خلوت نشینی موجبات فتنه ای را فراهم کرد تا انقلابی ای که منکر وجود امام زمان شد.  

با تکیه بر هزار و دویست سند معتبر میتوان کتاب بازگشت از نیمه راه نوشته آقای الفت پور را به خیال راحت تری مطالعه نمود و از این فکر جاهلانه خارج شد که کسی که کار انقلابی کرده و زخم ها خوده و القاب مختلف از رشادتهای خود دارد نمیتواند روزی چوب لای چرخ انقلاب و اسلام باشد و بهتر است بگویم استخوانی باشد در گلوی رهبر جامعه اسلامی .

کتاب بازگشت از نیمه راه پر از نکات دقیق و مستند از مصاحبه ها، مقالات و سخنرانی هایی است که  خواندن آن موجبات کسب آگاهی را فراهم می نماید. 


  • محمد برزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی