وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

مسجد

در طول این سال ها که با مسجد آشنا شده ام شاهد فراز فرودهایی بوده ام که تاثیرش را در کف جامعه شاهد هستم. راستی اوج گیری مسجد یعنی چه؟ یکی از راهکارهای باز شدن ذهن پرسش است.

  • محمد برزین

sds

سرویس بهداشتی بین راهی یکی از ناامن ترین جایگاه ها در دنیای حاضر است. جایی که هر لحظه ممکن است در وا شود آبروی چندین و چندساله ات بر باد هوا رود و از طرفی احتمال آلودگی

  • محمد برزین

Hlcs;

خدا از زیرِ زمین گرفته تا پستوی، سرزمین ما ایران را پر کرده از منابع طبیعی و نعمات الهی و کافیست بیل را گرفته و به جان زمین افتاد تا برکت چنان فواره بزند که بیا و ببین.

  • محمد برزین

jg'vbl

دنیای عجیبی شده این دنیای مجاز. شاید بهتر است بگویم سرزمین مجاز که اگر فوایدش را در میزانی بگذاری و مضراتش را خواهی دید فوایدش به اعلا علیین پرتاب خواهد شد.

  • محمد برزین

سلام داداشی گلم 

این روزهای آخر ماه صفر بیشتر بهم نزدیک شدیم و دلیلش همچنان برای من در پرده ای از ابهامه . 5 سال گذشت و ما همچنان کنار هم هستیم و برای خوشحال کردن هم تلاش می کنیم. در برابر اشتباهات هم کوتاه می آییم و با تذکری از روی محبت مشکلات را حل می کنیم. در این مدت شما مهربانتر، با وفاتر، دلسوزتر و با معرفت تر از من بودی.

از روزی که توی ماشین همین دیگه رو به شوخی کتک کاری کردیم و من آن مشت جانانه رو بهت زدم وضعم تغییر کرده و شاید باورش سخت باشه که از همون روز بیشتر دلتنگ می شم و بیشتر دوست دارم کنارم باشی. حال و هوای پیام دادن ها و حرف زدن هام باهات عوض شده و دوست دارم باهات مهربانتر از چیزی که الان هستم باشم. 

داداشی گلم چندتا سفارش دارم! سفارش اول ادامه همین روند و بهبود اونه که با چند تا کار ساده ای که خودت می دونی قابل اجراست. سفارش دومم معطل نبودنه یعنی کاری که قصد کردی رو انجام بده. سفارش سومم خیلی برام مهمه و اون هیاته و باید حواست رو بیشتر برای هیات جمع کنی و برای بهبود شرایط هیات کمک کنی. 

حرف آخر 

خیلی دوست دارم و خیلی خیلی خیلی دلم برات تنگ میشه////

  • محمد برزین

باید کمی رنگ و بوی اینجا را دچار تغییر کنم. شاید تا به حال آنقدر که باید حواسم به مسائل مهمتری از سفر کربلا و نوشتن و خواندن نبوده که اینچنین شده ام.

  • محمد برزین