وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

برادر

يكشنبه, ۴ دی ۱۴۰۱، ۰۹:۴۴ ق.ظ

محمد علیزاده به آهنگ داره به اسم برادر. خیلی خیلی خیلی من با این آهنگ سوختم. شاید حکایت این مدت خودم رو توی این آهنگ میبینم. شعرش اینه بخوان: 

بدونه تو چیا کشیدم من 
خوشی ولی خوشی ندیدم من
تو اول مسیر خوشبختی ته دنیا رسیدم من
بدونه من سرت چقدر گرمه 
کی حاله این روزامو میفهمی
قبول دارم گناه نکردی تو کار دنیای بی رحمه
کار دنیای بی رحمه
زمونه عمر ما رو میگیره 
برادر از برادرش سیره 
تو دیر رسیدی خیلی دیره
به خاطر تو هر کاری کردم 
تو رفتی من چجوری برگردم 
خودت بیا دورت بگردم
صدام کن صدای تو لالاییه بچگیمه 
صدام کن دیگه خستم از عشقایه نصفه نیمه
نگاهم کن به جوونه چشات دیگه جوون ندارم که بگم



و حالا فقط سکوت میکنم. 

  • محمد برزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی