وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

در مسیر معجزه قرار بگیر

دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۳۵ ق.ظ

همه ما در طول دوران حیاتمان با اتفاقاتی رو به رو می شویم که نامی جز معجزه نمی توانیم بر آن بگذرایم. از  بیرون آوردن کودکی زنده بعد از روزها از زیر آوار زلزله ای سهمگین گرفته تا بدنیا آمدن کودکان 9 قلوی سالم .  


معجزه، نشانه، آیت و هر چه که می نامیم این طور می رساند که قدرتی ماورای قدرت انسان اتفاقی را رقم می زند و جز مشیت الهی نمیتواند باشد. یعنی حضرت پروردگار میخواهد چنین اتفاقی رقم بخورد. 

عصا را چه به اژدها شدن یا پرنده گلی را چه به پرواز در آسمان ،هر آنچه در وصف و بیان معجزات شنیدیم حاکی از آن است که قدرتی ماورای قدرت بشری تدبیر در حرکتی دیده که همگان هاج و واج بمانند. 

آیا همه معجزات عجیب و غریبند؟ یا واقعه ای کوچک میتواند معجزه ای باشد ؟ ذهنم پر است از سوال هایی که اجازه فکر کردن را مختل میکند.آیا معجزات ماهیتی پیچیده دارند؟ نقش شخصیت در وقوع معجزه تا کجاست؟ آیا معجزات صرفا برای پیامبران و انبیاء رقم میخورد؟ 



دیدگاه های مختلفی در مورد معجزه وجود دارد  که با یک جستجوی ساده می توانید در مورد آن اطلاعات خوبی کسب کنید (معجزه چیست)
شما معجزه را در چه می بینید؟ 

با این مقدمه میخواهم به سراغ نکته ای مهم بروم که افراد زیادی از قرن ها قبل از آن رمزگشایی کرده اند و اثرات آن را بیان نموده اند. شما تا چیزی که خواسته میشود را انجام ندهید به اعجاز آن پی نخواهید برد. میخواهم درباره معجزه ای بنویسم که شما هم میتوانید صاحب آن باشید. در تعریف معجزه آمده بود که اعجاز آموزشی نیست اما برای معجزه ای که ما از آن حرف میزنیم آموزش تاثیر گذار است اما وقوع آن همان نیازهای اصلی را با خود همراه دارد. 

"معجزه نوشتن"
شاید شما از آن افرادی باشید که کتاب "بنویس تا اتفاق بیفتد" را خوانده باشید و تکنیک های زیادی را از آن کتاب بدست آورده باشید. اما فاکتور اصلی تبدیل به معجزه را باید جایی دیگر جستجو کرد. از حاشیه رفتن پرهیز کنید و بدون معطلی از امروز حتی شده برای خرید منزل هم شده دست به قلم شوید بنویسید تا در مسیر معجزه قرار بگیرید. بله درست است باید در مسیر اتفاق قرار بگیرید. شما اگر میخواهید لحظه خسوف را با چشمان خودتان ببینید باید در مکان و زمان وقوع آن قرار بگیرد. 

خیلی ها برای دیدن معجزه جناب موسی از ایشان تقاضا کردند و با او در مسیر معجزه قرار گرفتند. معجزه زمان و مکان خودش رادارد. گاهی معجزه شکافتن دریا با عصا می شود و گاهی نورانی شدن دست و حرکت درخت و گاهی معجزه پا را فراتر می گذارد و نوشته ای چنان مانا و ماندگار و پیچیده میشود که قرن ها برای اکتشاف آن تلاش میکنند ولی این معجزه مانند چشمه ای جوشان است که هر لحظه در حال جوشش است. 

کلام وحی باید برای ماندگاری نوشته شود واگر نوشته نمی شد اتفاقی که رقم خورده بوجود نمی آمد. چنان نوشتن مهم است که پیامبر اسلام به مولی امیر المومنین امر کردند بعد از وفات من تا کار جمع آوری را به اتمام نرساندید عبا از روی دوش خود برندارید. 


برای ادامه راه فقط یک خط توضیح نیاز داریم و آن پیشنهادی ساده و شفاف است.
بنویسید تا در مسیر معجزه ی نوشتن قرار بگیرید.


پ.ن:
موتور نوشتن که گرم شود با اولین معجزه رو به رو خواهید شد و آن حرکت قلم  یا تایپ بدون توقف است.



این مطالب کمکتان خواهد کرد

  • محمد برزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی