وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

یه حس خوب با ویرگول

جمعه, ۲ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۵۶ ق.ظ

من حدود ده سالی هست که وبلاگ نویسی میکنم و از بلاگفا گرفته تا همین بیان باحال خودمون رو تجربه کردم. هر کدوم مزیت های خاص خودشون رو دارند. بعد از کلی کار کردن به این نتیجه رسیدم که بیان بهترین سرویس رو در اختیار میذاره و البته کسی که خارج از گوده شاید متوجه نشه و اینکه الان شرایط نوشتن مزیت های بیان رو ندارم. 

امروز می خوام به شما عزیزان یه سرویس فوق العاده رو معرفی می کنم که حال وبلاگ نویسی خاصی رو منتقل می کنه. آیا تا به حال اسم سایت ویرگول رو شنیدید؟یه سرویس وبلاگ دهی خیلی ساده و روان که دوست داری همینطوری توش بنویسی و البته نکته ای که ویرگول رو خاص میکنه اینه که یه حس خاص نویسندگی رو با خودش داره . 


شما در زمان کار کردن با ویرگول فکر میکنی داری کتاب می نویسی و البته من کاملا غرق در این حس میشم .وقتی در صفحه شروع ویرگول هستی و می بینی افراد مختلف مانند نویسنده ها پست میذارن شما هم ترغیب می شی بهتر بنویسی. 

کاش بیان هم جایی برای این داشت که بیانی ها کارهای همدیگر رو ببینن یعنی صفحه های که هر لحظه بروز رسانی میشد و مانند سایتی بود که هزار نویسنده داشت. 

ویرگول رو تجربه کنید و حس تون رو برام بنویسید.(لینک سایت ویرگول)
  • محمد برزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی