وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۱۶ ق.ظ

کتاب سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی نوشته دکتر محمد صادق کوشکی عضو هیات علمی دانشگاه تهران، یکی از آن دسته کتابهایی است که با قیمت کم به چاپ رسیده اما محتوایی فوق العاده را در اختیار مخاطب خود قرار می دهد. 


درمقدمه این کتاب می خوانیم:« در این کتاب به این پرسش که آیا انقلاب اسلامی به عنوان یک تفکر جامع درباره شیوه و سبک زندگی دیدگاه خاصی دارد؟ پاسخ داده و با بررسی ضرورت این دیدگاه، مصادیق کاربردی آن نیز تبیین شود.»


نویسنده با دقت تمام از چگونگی شکل گیری واژه "سبک زندگی" کار را آغاز و در همان فصل اول سوالاتی که در ذهن انسان نسبت به این واژه مطرح می شود را پاسخ می دهد. در ابتدای فصل اول مطالب مقداری پیچیدگی نوشتاری دارند که شاید با تکرار فهم آن برای مخاطب آسانتر شود ولی هر چه به پایان فصل نزدیک می شویم حلوایی می شود که لذت آن باعث می شود که کتاب را بی وقفه بخوانی. 


در بخشی از این کتاب داریم: واژه تهاجم فرهنگی را در تاریخ برای اولین بار سال 1376 شمسی، وزیر فرهنگ فرانسه استفاده کرد و گفت فرهنگ آمریکا تهاجم کرده است و در حال بلیعیدن ماست ،باید چکار کنیم. بعد تصمیم گرفت برای حمایت از فرهنگ فرانسوی در مقابل فرهنگ آمریکا یارانه فرهنگی بدهد. 


مطمئن باشید با خواندن این کتاب هر آنچه درباره سبک زندگی می دانستید را ریشه ای تر خواهید فهمید.  

  • محمد برزین

نظرات  (۱)

سلام 
آیا با درخواست من یعنی دنبال شوندگی دو طرفه ، متقابلا راضی هستید ؟    اگه راضی هستید ، بگویید تا اضافه کنیم.
پاسخ:
سلام در خدمت هستم . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی