وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

جزوه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۳۴ ق.ظ

جزوه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کاری از جنبش دانشجویی عدالتخواهان برای دانلود آماده است. جزوه ای روان و ساده ولی با محتوای عالی برای آشنایی بیشتر با اهداف انقلاب اسلامی. 


دریافت
حجم: 2.39 مگابایت

متن سخنرانی: آقای وحید جلیلی 
  • محمد برزین

نظرات  (۵)

من دانلودش کردم جالب بود فقط کوتاه بود کاملش نیس این یا فقط همینقدره؟ سخنرانی های دیگشو کجا میتونیم پیدا کنیم؟
راستی وب سایت منم سئو هاب هستش و توی زمینه آموزش seo فعالیت میکنم اگر کمکی از دستمون بر اومد انجام میدیم
پاسخ:
سلام ممنونم از حضورتون 
 جزوه اش همین مقدار بود 
البته هفتاد و هفت صفحه اس که همش توی فایل بوده . 
موفق باشید. 

ممنونم در مورد مطلب و فایل خوبتون من دانلودش کردم و استفاده بردم ممنونم به سایت ماهم سر بزنید با تشکر ثبت شرکت
پاسخ:
سلام به روی چشم 
حتما سر می زنم 

ممنون برای دانلود فایل
پاسخ:
خواهش میکنم . 

سلام و خسته نباشید به شما من جزوه رو دانلود کردم و مطالعه واقعا بسیار خوب بود ولی قط حیف که کامل نیست کامل بشه خیلی عالی میشه با تشکر .
در ضمن اگه تونستین به سایت ماهم سر بزنید تو زمینه پشتیبانی شبکه شاید به کارتون اومد ممنونم 


پاسخ:
سلام سعی ما بر اینه مطالب کامل قرار بگیره 
ممنونم از حضورتون 

به سایتتون سر زدم 

سلام خسته نباشید بسیار جالب بود اما میتونه کمال تر هم بشه یخورده وقت بزارین با تشکر . تو کار ترجمه رسمی کاری داشتین در خدمتم با تشکر 

 

دارالترجمه رسمی در سعادت آباد

پاسخ:
سلام ممنونم از حضورتون 
چشم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی