وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

امپراطوری این طوری

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۵ ق.ظ

اینجا اورشلیم است یا بهتر است بگوییم بیت المقدس  و دیوار ندبه که یهودیان با تمام وجود خود ا به آن نزدیک می کنند و با خدای خود مناجات می کنند. چه می گویند و چه می شنوند را نمی دانم. 
شایددعا می کنند برای آمدن منجی خود، همانکه برای نجات آنها چه مرارتها کشید و باز گوساله ای را به خدای بزرگ ترجیح دادند. این ها بچه محله _های سامری اند زود باور می کنند زود به یقین می رسند و هزار معجزه را با چشم خود می بینند و باور نمی کنند. 

موسی و نصیحیت هایش را فراموش و هارون را ملعبه کردند و تا توانستند غرزدند. اینها همان هایی هستند که پیازو عدس را به سلوی ترجیح دادند و سپس گرفتار بلایی عظیم شدند. 


خلاصه هر چه هست از گور همین ها بلند می شود از همین ندبه اهای پوچ و سجده های شیطانی. آنها به دنبال آن امپراطوری هستند که خاخام ها برایشان ترسیم کرده اند، امپراطوری ای که هرگز آن را نخواهند دید. 


بیست و پنج سال فرصت خوبی بود برای آموزش شنا و کوه نوردی، هر چند آن بلای عظیمی که قرار است بر سرشان بیاید راه هر گونه فراری را بر آنها خواهد بست. 


#صهیونیست
#اسراییل
#خاخام
#یهوه
#مسیحیت_پولسی

نظرات  (۱)

کتاب دایرة المعارف یهود، نشر آیسان رو حتما گیر آوردی بخون

پاسخ:
نوشته کی هست 
اگر نوشته عبدالوهاب میسوری هست که ممنونم که آدرس دادید چون نمی تونستم پیداش کنم 
اما اگر نوشته نویسنده های ایرانیه توی کتابفروشی دیدم ولی مقداری خوندم بدلم ننشست 
چون توی زمینه یهود تحقیق کردم و کتاب زیاد خوندم بخصوص کتاب نوشته  احمد کریمیان رو که فوق العاده بود و برخی کتب استاد شفیعی سروستانی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی