مد روز
حالا که تب خرید لباس فروکش کرده نوبت آن است که کمی درباره آنچه در پشت پرده آرم ها و برند ها و رنگ سال است دقت کنیم. شاید شما جز آندسته افرادی نباشد که حتما باید برند لباس بپوشند و رنگ لباسشان رنگ سال باشد اما این واقعیتی است که درجامعه شاهد آن هستیم؛ مدگرایی ، برندگرایی.
این برند گرایی حتی تا خرید ماکارونی و رب گوجه فرنگی هم نفوذ کرده و اگر مردی خدای ناکرده از روی حواس پرتی به جای زشک، دلند بخرد دودمانش به آتش کشیده می شود و از سر ماه باید یک سکه بسته به حقوق دریافتی و کرم قاضی محترم به همسر جانش پرداخت نماید.
در روزگاری زیست می کنیم که به لطف تلاش بی وقفه دشمن و خواب آلودگی شدید مسئولین مردم حتی موهای خودشان را با رنگ لباسشان ست می کنند. بگذریم. امروز می خواهم بخشی از مقاله یهود و صنعت مد را خدمتتان ارائه دهم .
«
خرید از D&G یعنی حمایت از همجنسگرایی
کلمه «D» مخفف نام یک فرد ایتالیایی به نام Domenico Dolce و کلمه «G» مخفف نام یکی از طراحان مد در ایتالیا به نام Stefano Gabbana است، این دو مرد در جوانی به همجنسگرایی روی آورده و با هم ازدواج میکنند! سپس شرکتی را در طراحی مد لباس، کیف، کفش، عطر و… به نام دی اند جی تأسیس کردند، در واقع یکی از بزرگترین و مشهورترین برندهای لباس، کیف، کفش و… را با هدف جذب و حمایت از همجنسبازان با همین عنوان D&G تأسیس کردهاند.
Domenico Dolce snd Stefano Gabbana
دومنیکو دلچه و استفانو گابانا با حمایت صهیونیستها کار طراحی لباس در صنعت هالیوود را در بسیاری از موارد عهدهدار شدند، به طور مثال لباسهایی را برای مدونا، مونیکا بلوچی، ایزابل روسلینی، نیکول کیدمن، دمی مور و… طراحی کردند.
دومنیکو و استفانو در سال 2005 میلادی از هم جدا میشوند و دوباره در سال 2008 کنار یکدیگر قرار میگیرند. چند سال بعد یعنی در دسامبر 2014، گابانا نامهای عاشقانهای به دلچه مینویسد که در روزنامه انگلیسیزبان ایندیپندنت منتشر میشود، او در این نامه ضمن ابراز عشق و علاقه به دلچه و بیان رابطه عمیق 28 ساله میان خودش و او میگوید: به خاطر موفیقت در برنامه کاری و زندگی شخصی از تو تشکر میکنم، تو برای من منحصر به فرد هستی و عاشق تو هستم!»
- ۹۸/۰۲/۱۹