وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

دلتنگی های امروزی

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۴۸ ب.ظ

گاهی باید دلتنگی را قورت داد و آبی هم میل نمود تا کاملا سیر از دلتنگی شوی تا مدتی سراغت نیاید...



راستی دلتنگی چیست؟ 
شاید عملی شیمیایی است که باعث می شود دل رسوب ببنند و کم کم لوله دل تنگ شود ...
 نمی دانم
شاید هم عملی فیزیکی باشد که شخصی دو طرف دل را فشار داده و مقداری آن را تنگ می نماید. 
خلاصه هر چه هست گاهی شیرین است گاهی تلخ... 

گاهی دوست داری تنگ شود این دلت و گاهی دوست داری گشادی اش را ببینی ... 
 
این نظریه من است و هنوز جایی به ثبت نرسیده که برخی انسان ها دلتنگ کن هستند و برخی انسان را دچار گشادی دل می کنند 

از دلتنگی بدتر هم داریم؟ 
آری داریم 
دل پر زدن ...
هنوز کسی کشف نکرده که دلی که پر ندارد چطور می پرد... 
حکایتی است این پرواز دل
در خانه نشسته ای و دلت جای دیگری در حال پریدن و گشت و گذار است... 

انگار این دل برای خودش پادشاهی جداگانه ای درون انسان دارد و کاری به ما ندارد ... برای خود حکومت می کند، جنگ می کند، تصرف می کند، سقوط می کند، پای میز مذاکره می نشیند باید اینکه برخی مذاکره ها سم است و برخی سم مضاعف.

من تمام مراحل بالا را گذرانده ام 
زمانی که کنارم بود و دلتنگش بود 
زمانی که کیلومترها دور تر بود و کنارم حسش کردم 
زمانی که با حرفی امپراطوری دلم سقوط کرد... 


خلاصه برای خودم بی دلی شده ام 
  • محمد برزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی