وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

زندگی مشترک

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۵ ق.ظ

چند سالی هست که با تو زیر یک سقف زندگی می کنم. روزهای تلخ و شیرینی را با تو سپری کرده ام و خاطرات بسیاری با تو دارم که هرگز فراموش نخواهم کرد. 


 از روزهایی که دور و برم را شلوغ کردی تا حالا که کسی ذره ای به ما فکر هم نمی کند. تو باعث شدی بیشتر دیده شوم، مشتاق کاری شوم که از ورود به آن می ترسیدم.


چند مدتی هست که به خاطر مشغله های فراوانم برایت کمتر وقت گذاشته ام و امیدوارم مرا ببخشی. اول تیر ما پایان مقطع ارشد را جشن می گیریم و قول می دهم به این زندگی سامان بدهم.


زندگی با تو حالم را خوب می کند. چون تو مرا کاملا از دنیای واقعی خارج می کنی و وارد دنیای تخیلاتم می کنی. وارد محیطی می شوم که امپراطوری خودم را دارم با کشوری که بر جای جای آن حکمفرمایی می کنم. عدالت در سرزمنیم موج می زند و مردم به زیبایی و آرامش در کنار هم زندگی می کنند. 


من با تو 10 سالی است ازدواج کرده ام از روزی که در خانه بلاگفا زیر یک سقف بودیم تا حالا که در خانه بیان باهم گذران عمر می کنیم . 
  • محمد برزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی