وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

چطور کتابخوان شویم (2)

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۴۹ ق.ظ

ساعت کتابخوانی!!!

به پزشک مراجعه کرده و جنابشان نسخه ای تجویز می نمایند. هر قرص ساعت خاصی برای مصرف دارد و بسته به مواردی که من از بی خبرم باید داروها را میل نمایید. کسانی که مدت زیادی در ساعت خاص دارو نوش جان می کنند بعد از دوران درمان نیز در همان ساعت به سمت دارو کشیده می شوند چون عادت کرده اند. در مرود کتابخوانی و مطالعه نیز این موضوع صدق می کند. باید سعی کنید در ساعتی خاص مطالعه کنید. استمرار در آن ساعت همان حالت داروی زمان خاص را بوجود خواهد آورد و شما در آن ساعت ناخودآگاه به سمت کتاب کشیده خواهید شد. 



در مورد کتاب حرف بزنید!!!
در ضمیر انسانها میل به دیده شدن به شدت وجود دارد و وقتی می تواند موضوعی را برای افرادی تعریف کند یه حس درونی خوشحال کننده او را تشویق می نماید. حالا می خواهد این حرف زدن علمی باشد، میخواهد داستانی کوتاه باشد. سعی کنید بعد از مطالعه کتاب آن را برای دیگران تعریف کنید، البته تعریف شیرین و دلچسب. برای رسیدن به این تعریف جذب کننده باید کتاب را خوب بخوانید و درک کنید. 

ادامه ...

  • محمد برزین

نظرات  (۱)

عالی بود
پاسخ:
نظر لطف شماست 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی