وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

چطور کتابخوان شویم (4)

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۱۲ ق.ظ

کتاب بازی کنید

در اسباب بازی فروشی ها اسلحه آب پاشی به فروش می رسد که حس تفنگ جنگی را به آدم می دهد. به جای فشنگ، خشابش را که مانند انتهای بدن زنبور است پر از آب می کنیم و با فشار چندباره تلنبه تعبیه شده در جلوی آن، آماده بازی می شود. این بازی دو نفره و چند نفره است و باید با هیجان انجام شود. اگر کسی هم هیجان نداشته باشد فرق نمی کند چون بعد از خیس شدن مجبور می شود با هیجان دنبال این و آن کند و حسابی از خجالت دیگران در بیاید. برای کتابخوانی نیز می شود از همین روش استفاده کرد. چند دوست کتابخوان پیدا کنید و باهم کتاب بازی کنید. یعنی بعد از خواندن هر کتاب آن را به دوستتان تحویل داده و از او کتابی تحویل بگیرید. باید سعی کنید مانند مسابقه هیجان داشته باشید. 


بازخورد بگیرید

این روزها فضای مجازی، شرایطی را بوجود آورده که انگار همه به یک اندازه امکان تبلیغ دارند و فقط اینجا می ماند هنر انجام کار. با جستجویی ساده در اینستاگرام می بینیم که مردم از خلوت تا جلوت خودشان را به نمایش می گذارند. داریم کسانی که دوربین سلفی شان به علت استفاده بیش از اندازه خراب شده است و عده ای که مد وسایل منزل را جهت دق دادن ندارها سرلوحه کارخود قرار داده اند. خیلی از این افراد برای شنیدن نظر دیگران در مورد تیپ و قیافه و دارایی ها و لباس و ... چنین می کنید و میخواهند بازخوردی بگیرند. شما هم می توانید به جای کارهایی سخیف این چنینی کتاب هایی که مطالعه می کنید را برای معرفی در صفحه شخصیتان قرار بدهید. یادتان باشد باید جوری از کتاب تعریف کنید که مغز خواننده برای خواندن کتاب آب بیفتد( مثه بردن نام ترشک و آب افتادن دهان). 


  • محمد برزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی