وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

رفیق آسمونی

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۶ ق.ظ

این پوستر رو در زمان اعتکاف برای هیات استفاده کردیم. قرار بود سرگروه ها در مورد این موضوع با اعضای تیم شون حرف بزنند. اصل طرح این است که بتونیم بچه ها رو با شهدا آشنا کنیم و ارتباط دائمی رو برای آنها بوجود بیاوریم. هر چقدر سرگروه درک بهتری از این موضوع داشته و خودش ارتباط تنگاتنگی با شهدا داشته باشد راحتر می تواند موضوع را جا بیندازد. 

در دورهمی های اعتکاف این سوال را مطرح کردم که آیا رفیق آسمونی دارید؟ بچه ها که از موضوع خبر نداشتند به همدیگر نگاه کردند تا اینکه به شرح موضوع پرداختم. حالا رفیق شهیدشان را می شناسند. هر کدام رفیق شهیدی دارند که قرار است در رفاقت برای او کم نگذارند و از همه مهمتر او را زنده بدانند چون قران می فرماید شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می خورند. 

چند سال قبل که این موضع مطرح شد با سید مجتبی آشنا شدم. شهید سید مجتبی هاشمی که انقدر در رفاقت برای او کم گذاشته ام رویم نمی شود به چشمانش نگاه کنم و گاهی حتی اسمش را بیاورم. دلم می خواست کمی مرام و معرفت او را داشتم. کمی مثل او حواسم جمع بود. سید رفیق خوبی بود و کاش دستش را باز می گذاشتم که  در اشتباهاتم جلویم را سخت بگیرد.

شما هم داشتن رفیق آسمانی را تجربه کنید. 

  • محمد برزین

نظرات  (۱)

  • محمد قلیچ خانی
  • شهدا از بس خوبن ، آدم دلش می خواد با همشون رفیق باشه ولی خب کاش ما هم رفقای بامعرفتی بودیم و بیشتر حواسمون بهشون بود و سعی می کردیم که از اونا درس بگیریم .
    من از همین الان تصمیم گرفتم که یه رفاقت جدیدی رو با عموی خودم برقرار کنم .. امیدوارم که جا نزنم . شما هم قابل دونستید برام دعا کنید ..
    ممنونم از شما :)
    پاسخ:
    من خودم انقدر بی معرفت بازی در آوردم که حد نداره . 
    من خودم بارها از اول شروع کردم اما به این نتیجه رسیدم که پایه های این رفاقتم رو خوب نچیدم واسه همینه که هی خراب میشه و همش از سمت منه . 
    من رفیقم شهیدم سید مجتبی هاشمی هست خیلی کارش درسته و خیلی توی زندگیم کمکم کرده . 
    الهی رفاقتتون به جای قشنگش برسه بخصوص که عمو بیشتر هوای برادرزاده اش رو داره . 
    شما هم دعا کن 
    ممنونم از حضورتون 
    لطف کردید . 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی