وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

نمایندگی ...

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۴۹ ق.ظ

انتخابات

این روزها کافیست کمی شناخته شده باشی، صفحه اینستاگرامی پر فالووری داشته باشی یا ممبر تلگرامت چند کا باشد. شماره ات را چنان گیر می آورند گویی به شکار پلنگ مازندران رفته اند. 

درررررینگ درررررینگ

این صدایی است که از اول صبح تا بوق سگ با او بیدار می شویم و به خواب می رویم. صدایی که نه دردی دوا می کند نه گره ای وا. صرفا صدای روباه های مکاری است که جیبشان می خواهد چند برابر پر شود. 

این روزها، روزهای سخت تلاش برای مخ زنی مردم برای رای آوردن است. آری انتخابات در راه است و عده ای (بلانسبت پند نماینده مومن انقلابی) مانند ای کیو سان لباس رهبانیت به تن کرده و در خیابان و مساجد، خانه ها و هر جایی که شما راحت تری به هر کسی می رسند درخواست خود را اظهار می کنند. به قول ما گرگانی ها(البته شاید مثال برای ما نباشه و عمومیت بیشتری داشته باشه) سال به دوازده ماه گند و بوی این عزیزان نمی آید یهو و به طور کاملا غیر محسوس از روضه گرفته تا جشن از خانه فرهنگ گرفته تا پارتی های شبانه همه جا حضور خیلی پررنگ بهم می رسانند. 

دیروز از شرکت هواووی با بنده تماس گرفته و اخطار دادند به علت تماس های بیش از اندازه عده ای سودجو با حضرتعالی(منظوزشون من بودم) از اتصال ارتباطشان با شما خودداری می نماییم. من هم ضمن تشکر از آن شرکت محترم اعلام داشتم راحت باشید فقط حواستان باشد تماس خانم محترم خانه را رد ندهید که ردم می دهد. 

حالا چند کلمه حرف حساب! 

آن نماینده‌ی مجلسی که با پول فلان شرکت و فلان کمپانی و فلان ارباب و فلان پولدار توی مجلس بیاید، مجبور است آنجائی که آنها لازم میدانند، قانون جعل کند، قانون بردارد، توسعه و تضییق در قانون بکند.۱۳۹۰/۱۰/۱۹

نماینده باید متدین باشد؛ انسانهای متدین می‌توانند مورد اعتماد قرار گیرند.۱۳۸۲/۰۹/۲۵

نماینده باید انقلابی باشد؛ روحیه و نشاط و امید و قوت و روحیه‌ی انقلابی در او وجود داشته باشد تا بتواند راههایی را که به نظر بن‌بست می‌رسد، بشکافد و پیش برود.۱۳۸۲/۰۹/۲۵
نماینده باید خدوم، امتحان داده، با کفایت، برنامه‌دار، خوشنام و جوانگرا باشد و به جوانان اعتقاد داشته باشد.۱۳۸۲/۰۹/۲۵

  • محمد برزین

نظرات  (۱)

سلام

فقط امیدوارم ما مردم به این درک و فهم رسیده باشیم که فریب این حضورهای به مانند ستاره سهیل نماینده ها ، فریب وعده های الکیشون ، فریب غذاهایی که می دن و ... رو نخوریم .

اون تیکه جمله خانم ردتون نده هم جالب بود :)

پاسخ:
وقتی مردم به نکاتی که رهبری در مورد انتخابات فرمودند بی توجه هستند باید شاهد چنین جریاناتی باشیم 
از خانم نگم که دلم خونه ... 
ممنونم از حضورت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی