وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

جنگ جنگ تا نابودی

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۴۰ ق.ظ

cot

یکی از برکات خانه نشینی فرصت مناسب برای برنامه ریزی امورات بیرون از منزل است (امورات منزل رو بانو برنامه ریزی  می کنند). حدود یک هفته است مسجد رو تعطیل کردند و کلیه کارهایی که باید انجام می دادیم به زمان دیگری موکول شده. این بیماری کرونا خیلی برای ما درس به همراه داشت که یکی از آنها نشان دادن نقاط ضعف ما در برنامه ریزی بوده است. به عنوان کسی که سالها کار فرهنگی کرده ام هیچ وقت این جای خالی را در برنامه های خودم ندیده بودم که اگر خدای ناکرده بر اثر اتفاقی نتوانستیم در مسجد کار کنیم چه اقدامی می شود انجام داد؟ 

یک ویروس زپرتی چینی( شما بخوان یهودی ساز) چنان اموراتمان را گره زد که با دندان هم نمی توانیم این گره کور را باز نماییم. خب درصد قابل قبولی از اتفاقاتی که شاهد آن هستیم به مدیریت کلان جامعه برمی گردد. از دولتی ها تا خصوصی ها که در راستای آرمان های انقلاب باید آرمانی فکر کنند. کار به دولت تدبیر و امید ندارم چون هر دولت دیگری هم اگر بود در این شرایط شاید یاتاقان می زد. 

مشکل کجاست؟ 

به عنوان کسی که به شدت بیانات امام خمینی رضوان الله و مقام معظم رهبری را دنبال می کنم چیزی به جز این مورد به ذهنم نمی رسد که مشکل بوجود آمده و اتفاقاتی که شاهد آن هستیم بدلیل عدم درک درست از جنگ است. یعنی یا بالادستی ها نمی دانند که دشمن لحظه ای از ضربه زدن به ما دریغ نمی کند یا می دانند و ... 

ما دشمن را احمق فرض کرده ایم و البته که احمق است چون امام صادق فرمودند: الحمدلله الذی جع اعدائنا من الحمقا، ولی باید بدانیم این احمق است که هی آتش جنگ را شعله ور می کند وقتی در حال نابودی است دست به هر کاری می زند. چند هفته قبل رهبری فرمودند که مانند کشتی تایتانیک در حال غرق شدن هستند و ما درک نکردیم. 

متاسفانه این ایراد بر داخلی ها وارد است که اندیشکده های قدرتمندی در این چهل سال تشکیل نداده اند برعکس غربی ها که از خوراک گرفته تا مذهب ما را در اندیشکده هایشان، دانشگاه هایشان بررسی می کنند و از همین تحلیل هاست که ضربه می خوریم. 

ما برای جنگ بیولوژیک برنامه نداشتیم.

شاید عده ای هنوز بر این باورند که این اتفاق مانند دیگر اتفاقات خودش افتاده و هیچ قصد و غرضی در آن نبوده است ولی  کافیست رصدی چند ساله بر بیماری ها و ویروس های دست ساز و آزمایشگاهی ایالات متحده و در پشت پرده آن دانشمندان یهود داشته باشیم تا کرونا را جنگی بیولوژیک ایالات متجده و یا حتی خود چین بدانیم برای ضربه زدن به اتفاقاتی که آنها به هیچ عنوان دوست ندارند رقم بخورد.

این نکته جای تامل دارد که ما منتظر ظهور نیستیم ولی انگار غربی ها به شدت به آنچه ما به آن اعتقاد زبانی داریم ایمان دارند و نابودی خودشان را نزدیک می بینند و این دست و پا زدن ها نشانه ای است برای به تاخیر انداختن آن انقلاب جهانی. 

طبق آنچه در رسانه ها منتشر شده، یهودی ها ظرفیت زمین را برای جمعیت ده میلیاردی سال 2050 مناسب نمی بینند و معتقند این جمعیت و رشد باید متوقف شود برای رسیدن به این مورد از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد. کشتن چند صد هزار نفر بر اثر بیماری چیزی نیست که آنها به آن راضی باشند. 

ما در حال یه قول دو قول بازی کردنیم و فرصت خانه نشینی را تهدیدی می دانیم برای رشد و تعالی خود و مرحبا به دشمن که ساعتی آرام و قرار ندارد. یاد آن جمله مولا امیرالمومنین به اصحاب خود افتادم که فرمودند:«به خدا سوگند! بسیار دوست داشتم معاویه شما را با نفرات خود مبادله مى کرد، همچون مبادله کردن دینار به درهم: ده نفر از شما را از من مى گرفت و یک نفر از آنها را به من مى داد». (لَوَدِدْتُ وَاللهِ أَنَّ مُعَاوِیَةَ صَارَفَنی بِکُمْ صَرْفَ الدِّینَارِ بِالدِّرْهَمِ، فَأَخَذَ مِنِّی عَشَرَةً مِنْکُمْ، وَ أَعْطَانِی رَجُلا مِنْهُمْ).

  • محمد برزین

نظرات  (۱)

باز هم مثل همیشه عالی :)

روایت امیرالمونین چه سنگین بود :|

پاسخ:
ممنونم محمد جان 
نظر لطف شماست 
به شما پیشنهاد مطالعه نهج البلاغه رو می دم چون با نگاه قشنگی که شما دارید می تونید مطالب خوبی بنویسید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی