وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

سیکس پک شو

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۲۰ ق.ظ

(متن بازنگری نشده است)

قله ای که میخواهی فتح کنی کجاست؟ 

هر کسی در دنیایی که برای خود ساخته حتما قله ای را برای فتح در نظر گرفته هر چند که کوه نوری نداند و میلی هم به تحمل سختی های قله نداشته باشد. آیا قله ای را برای خود ترسیم کرده اید؟ دور و بر ما را کسانی گرفته اند که در آمده اند چند صباحی زندگی کنند و کوله باری برای آنطرف جمع کرده نکرده شات داون شوند. همین! اگر خود به اطراف خود نگاه کنید کسانی را خواهید دید که هیچ برنامه ای برای آینده خود ندارند و چپ و راست به مملکت ایراد می گیرند و بد و بیراه می گویند که آخر این چه مملکتی است و در آن میان کسی نیست که از انها بپرسد تو خودت برای این مملکت چه فایده ای داشته ای بزرگوار. عده ای دنبال قله می گردند در حالی که نمی دانند قله را خودشان باید ترسیم کنند. عزیزم جانم دلبرم قله را خودت باید ترسیم کنی. قله باید رو به رویت باشد. قله سعادت توست. یاد شب عاشورا می افتم که حضرت سیدالشهدا گوشه ای از مکان اصحاب خود در بهشت را در مقابلشان نمایان کرد. قله آنجاست که برای رسیدن به آن تکه تکه شدن زیباست، بی سر شدن هم لذت دارد. 

چند چندیم؟ 

آقای بچه مسلمان! نقشه را برای ما ترسیم کرده اند. ما حیران نیستیم وقتی دقیق ترین نقشه را در اختیار ما قرار داده اند. اگر نقشه خوانی هم ندانی می توانی از آن استفاده کنی. کافیست رجوع کنی. کمی بالا و پایین کنی، مشورت کنی، سکوت کنی و پند پذیر باشی و از همه مهمتر بعد از خواندن حدودی از نقشه حرکت است. آری حرکت و ما هر چه می کشیم از این عدم تحرک است. ما در جا نشینی را به جان خریده ایم. جواد موگویی در سفری که این اواخر و  در اغتشاشات عراق داشت  می گفت: خبرنگارها و روزنامه نگارهای ما در تهران زیر کولر دفتر نشسته اند خبر می زنند در حالی که خبرنگار بی بی سی و فاکس نیوز و الجزیره درست در وسط میدان حضور دارند. حالا آن خبر کجا و این کحا. ما از خودمان ده هیچ عقبیم . چون حرکتی نکرده ایم. کاملا در لاک دفاعی فرو رفته ایم و اصلا قصدبیرون آمدن هم نداریم. به قول پپ گواردیولا: توپ را بگیر و توب را بده. عزیزم نقشه داری الگو داری حرکت کن. جا به جا شو. ما گاهی موبایل مان آنتن نمی دهد ده تا جا عوض می کنیم تا به شرایطی برسیم که خط برای برقراری ارتباط فراهم شود اما حالا که خودمان به نتیجه ممکن نرسیده ایم توقف کرده ایم. مسلمان! جا به جا شو!!! اگر اینجا موفق نبودی اگر کسی به حرفت گوش نداد، اگر تره که هیچ، یونجه هم برایت خرد نکردند جا به جا شو. هزار راه برای رسیدن به قله وجود دارد. راه خودت را انتخاب کن. 

سیکس پک شو !!! 

نگاهش که می کنی انگار ده سال ممکلت گرفتار کرونا شده اند و او نیز عین ده سال در قرنطینه فقط خورده و خوابیده که اینجور ورم کرده است. این مسیر آدم فربه نمی خواهد. این مسیر با تن پروری هیچ رایطه ای ندارد. تا این شرابط را داری بهتر است همان سرباز فضای باشی تا اینکه دیگران را در میدان واقعی کچل کنی. صبح تا غروب در خانه و زیر پتو لمیده و توییت می کند. در دنیای کوچک خود فکر میکند که الان در جای ترامپ نشسته که توییت 250 کارکتری اش بازار بورس را دچار چالش می کند و یا ترازهای مالی جهانی را بهم می ریزد. آقا! داداش! خالو! هالو!!! پاشو عزیزم! درک شما از افسر جنگ نرم با انجه رهبری عزیزمان گفته زمین تا آسمان فرق دارد. این سرداری و افسری جنگ نرم هم قاسم سلیمانی شدن می خواد. یعنی در میدان واقعی حاضر باش!!! 

جا دارد اینجا تشکری کنم از کیبورد محترم لپ تاپم که بینظیرترین کیبورد دنیاست. معرفی میکنم کیبورد تبلت هیبریدی ایسون ترنسفورمرز. 

  • محمد برزین

نظرات  (۲)

وبلاگ خوبی دارید.دنبال شدید .لطفا ما را دنبال کنید و در بخش نظرات در صورت امکان شرکت نماییدhttp://pizzabashi.blog.ir
 

واقعا عالی بود و موثر :)

آقا محمد وقت کردی این نقشه رو بیشتر بازش کن و شرحش بده :)

پاسخ:
سلام چشم حتما 
خیلی بدرد میخوره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی