وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

پست زمانبندی شده

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۱ ق.ظ

بالاخره بعد از ساعتها جستجو و پیگیری و نصب و پاک کردن موفق شدم چیزی که می خوام رو بدست بیارم. شاید حدود 7 ساعت وقت گذاشتم برای پست زمانبندی شده در اینستاگرام. خیلی از سایتها رو چکر کردم وارد شدم ولی جواب درستی رو نگرفتم. یه نرم افزار باحال وجود داشت قبلا به نام gramblr  خیلی ساده بود ولی زمانبندی دقیقی داشت و کار باهاش خیلی راحت بود اما جدیدا یا پیدا نمیشد یا اگر هم پیدا میشد عمل نمی کرد یعنی نصب می شد بالا نمیومد. 

امروز بعد از کلی تلاش با later  آشنا شدم و تونستم یه پست زمانبندی شده بذارم. نرم افزارش توی گوگل پلی هست ولی ایرانیها دسترسی ندارن. من توی مایکت پیداش کردم و نصب شدو جواب داد. محیط ساده ای داره و کار باهاش خیلی راحته . 

هر ساعتی که زمانبندی کنی پستی که از قبل آماده کردی برات میاره روی صفحه و فقط باید کار ارسالش رو انجام بدی. نسبت به بقیه بهتر بود. 

شما گلای تو خونه هم اگر نرم افزاری برای این کار سراغ دارید بهم برسونید. 

  • محمد برزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی