وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

عبرتها

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۵۹ ق.ظ

برای ایجاد تغییر در زندگی به چه چیزی نیاز داریم؟ آیا این زندگی ای که در حال گذران است نیازمند تغییرات نیست؟ همه ما در زندگی گاهی با اتفاقی مسیر خود را چنان تغییر می دهیم که انگار نه انگار چنان مسیری در گذشته وجود داشته است. کافیست به مرکز  ترک اعتیاد رجوع کنید و با کسانی که توانسته اند از دست این غول خانه خراب کن رها شوند و زندگی تازه ای برای خود بسازند کمی همکلام شوید. 

نقطه مشترک تمامی کسانی که ترک کرده اند فقط یک چیز است؛ «یک اتفاق ». حال آن اتفاق می تواند اشک کودکی باشد که این حال پدر روحش را زخمی کرده یا می تواند دیدن تلاش مادری باشد که دست به هر کاری می زند تا جوانش را تامین کند.

همه ی آنچه در اطراف ما در حال وقوع است می تواند درسی باشد برای تغییر. کافیست کمی چشم ها را باز کرد و گوش ها را تیز. 

آیا شما هم جز از آن دسته انسان هایی هستید که همیشه به دنبال اتفاقات خارق العاده ای هستند که زندگی شان را تغییر دهند؟ این فکر از کجا در ما نهادینه شده که عبرت ها، اتفاقات عجیب و غریب هستند؟ روزانه چند میوه از بالای درخت می افتد؟ آیا میوه ای از روی درخت نمی افتد یا ما نیوتن درون مان کمیتش لنگ است؟ 

 

لحظه ها پر است از عبرت ها، پر است از اتفاقاتی که هر کدام از آن ها نیوتن ها و انیشتین ها را فراخوانی می کند، کافی است دعوتش را بپذیریم. 

  • محمد برزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی