وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

درد و دل

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۴۸ ق.ظ

علت این همه محبتت را نمی فهمم

و مکرو مکر الله است یا فرصتی است برای تغییر؟

آیا هنوز امیدا داری به برگشت این بنده؟ 

یا نقشه می کشی چطور شرم و شرّ را به خودم برگردانی ... ؟

معبودا! 

حالم را خود بهتر می دانی 

که شما به آنچه در ضمیر ماست به خوبی آگاهی

در برزخی گرفتار شده ام که خلاصی را از آن را نشاید

مرا که خراب بوده ام 

به خرابی بالاتری گرفتار کردی که قلبم را دوباره به تپش انداخته... 

من با همان اشتباه سابق هم جهنمی بودم 

 انگار جهنمی تر شدنم را می خواهی ... 

یا شاید بلایی می دی تا در امتحانت قبول شوم و ملائکت را خطاب کنی: شما نمی دانستید... 

همان تکرار اشتباهات گذشته بهتر از اشتباهات جدید

من همان باشم بهترم... 

  • محمد برزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی