وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

به این دلیل کتاب کاغذی می خونم

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۵۲ ق.ظ

ایستاگرام از جمله شبکه های اجتماعی است که بیشترین فعالیت را در آن دارم. البته اهل ولگردی و لایک و لوک نیستم. صفحات خاصی را دقیق نگاه میکنم و چند استوری و تمام. 

خودم به شدت به محتوای که در اینستاگرام قرار می دهم حساسم و حسابی روی آن وقت می گذارم. نمی دانم درست است یا غلط اما از آنجایی که شما به صفحه اینستاگرام بنده سر نزدید مجبورم پست ها را اینجا نیز بارگزاری کنم شاید که رستگار شوید. 

متن زیر کپشن اخرین پست بنده است با موضوع: من کتاب کاغذی می خوانم به این دلیل

خیلی از اونهایی که از کتاب فاصله گرفتن به تعبیر من خاموش کردند.
یعنی مشکل موتوری پیدا کردند. 
چکار کنیم که از این حال در بیان؟ خب کار سختی نیست. یه کوچولو باید هل بدیمشون. 

دیدی ماشین کسی خاموش می کنه؟ ندیدی؟ حتما استراحت مطلقی که بیرون نمیری! 


یارو از ماشین پیاده میشه با یه نگاه مظلومانه ای که انگار توی جنگ 33 روزه بوده میخواد یه دستی به پشت ماشین بزنید. بعد شما بسته به میزان حس مبارک در هل دادن ماشین همت می کنید.

یه مقداری که هل میدید یارو یه استارت ریز میزنه. ماشین یه تکونی میخوره بعد شما خوشحال از اینکه روشن شد ولش می کنید ولی متاسفانه سنگتون به تیر خورده( یاد به سفر قطر کرد افتادم). مجبور میشید کمر همت ببندید و از عمق وجود هل بدید شاید که ماشین رستگار شده و از خر شیطان پیاده شود.

حکایت خیلی ها همینه.
عجیجم خاموش کردی.
یه مقدار باید آروم آروم شروع کنی به خوندن .
همون روزی یه ربع . با این شرط که اصلا این 15 دقیقه رو قطع نکنی. قول؟ قول دادیها!!!

کتاب کاغذی بخونید.
برای شروع سمت موبایل نرید.
چون اون نوتیفیکیشن (اعلان بی صاحاب) اجازه تمرکز نمیده و بعد چون می دونم اراده لازم رو نداریم میریم توی چت و کتاب رو بی خیال می شیم.

پاشو یه کتاب بردار بذار روی سرت میخوام دعا کنم.
اللهم انی اسئلک به کتابک المنزل و ما فیه و فیه ...
بیا بیرون !!!

❗️بار خدایا! ما را کتابخوان و صاحب علم منفعت دار بفرما
❗️بارخدایا! کتابخوانها را با جمع آوری کننده قران محشور بفرما
❗️بارخدایا! کتابخوانها را با معرفت قران و حقایق قران آشنا بفرما
❗️بارخدایا! ما را از اسارت لایک و ویوو و استوری و منشن و کپشن رها بفرما
❗️بارخدایا! بی خیال دعای قبل شو و کسانی که کامنت نوشتند رو با هواپیما روز اربعین به کربلا برسان
❗️بارخدایا! پیرو دعای قبل، استوری کنندگان و تگ کنندگان نام زیبای مرا از ثواب پیاده روی اربعین بی بهره نفرما

⛔️هر کی این پست رو پسندید کامنت بنویسه چطور میتونم کمکش کنم توی زمینه کتاب.⛔️

لینک آخرین پست اینستا!!!

برو یه نگاه بنداز ثواب داره@@@

  • محمد برزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی