وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

تو هوای گرم بندر

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۱۵ ق.ظ

چه روزی بشود امروز. صبح مقداری دیرتر بیدار شدم. اما از آنجا که سرعت تعویض لباسم را در گینس می توان ثبت کرد و از طرفی چون سری با موهای کوتاه دارم معطلی شانه و ژل و مخلفات را ندارم مانند روزهای قبل بدون کمترین تاخیری آماده شدم.

با عجله ای بی جا به سمت ماشین آمدم. سوییچ در جایگاه مقدسش قرار گرفت و چرخش اول... صدا بلند شد؛ توو هوای گرم بندر توی بازار خرمشهر دیدمت با نشناسی نفسم در نمیومد... 

یک آهنگ بندری از محسن چاووشی ... 

خدا باقی روز را بخیر کند.

ضبط را خاموش کردم چون با «خودم حرف زدن» را به هر چیزی ترجیح می دهم. 

یکی از شیرین ترین و مفرح ترین کارهای من زمزمه کردن است و این حلوای قند حال دلم را تنظیم می کند 


(این پست برای قبل ایام فاطمیه است)

  • محمد برزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی