وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

از روی بی حوصلگی

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۰، ۰۱:۴۸ ب.ظ

من در لایه های مختلف ذهنی خودم گرفتار شده ام. از صبح نمی دانم بنویسم، بخوانم، برانم، بمانم، بمالم و یا هر چه که در همین ردیف و قافیه است. چند مدتی است درگیر شروع کسب و کاری هستم که نمی دانم چه است. نمیدانم میخواهم چه کنم. کسی هم نیست تا راهی را جلوی پای بیش از حد وا شده ام قرار دهد تا از این گشادگی ذهن رهایی یابم. 

محمد برزین هستم. ساعت هایی در روز را مشاوره می دهم. از هر جنسی بخواهی. کسب و کار گرفته تا خانواده. یادتان هست در پستی که خودم را معرفی کردم گفتم که درهم می خوانم و از این حیث در حوزه های مختلف می توانم راهنمایی مقدماتی بدهم. 

خودم گیر افتاده م. راهنما و مشاورم هم بیشتر مرا درگیر میکند. به اندازه کافی دغدغه دارم و او نیز هی به آن اضافه میکنم. 

این روزها صرفا یه سفر بدون هیچ وسیله ارتباط جمعی میخواهم برای کمی تمرکز. 

میدانم که پست وبلاگی و یا همان تولید محتوا باید دردی درمان کند یا چاره ای به بیچاره ای برساند اما امروز رای به خاطر آن روزهای قبل که آن روزها هم چیزی برای گفتن نداشتم ببخشید. 

راستی شاید این مطلب به کارتان آمد که محتوا یعنی هر آنچه که خورشید بر آن می تابد. 

  • محمد برزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی