وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

روزنوشت

سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۱۰ ق.ظ

حدود نیم ساعتی از خوردن صبحانه گذاشته و من مشغول خواندن روزنوشت های شاهین کلانتری هستم. هر وقت دلم برای نوشتن تنگ می شود و میخواهم شروع کنم سراغ نوشته های شاهین و آن سایت ساده اش می روم. نوشته های شاهین اینقدر انرژی بهمراه دارد که وقتی موس در چنگال مغزم اسیر می شود ده ها صفحه را با لینک های مرتبط وا می کنم. 

خواندن را دوست دارم و نوشتن را بیشتر. هنوز نتوانسته ام نامی برای نوشتن انتخاب کنم. منظور همان استعاره است. استعاره ای هیجان انگیز که اگر کسی پرسید چه میکنی با ذوقی وصف ناپذیر بگویم مشغول به ... 

اینجا برای بار چندم تشکر می کنم از شاهین عزیز بابت نوشته های پر از حال خوب. 

وب سایت شاهین کلانتری

  • محمد برزین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی