وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

وبلاگ شخصی محمد برزین

جایی که حالم را خوب میکند روضه است و چیزی که حالم را خوب نگه میدارد کتاب

خوشحالم تورو دارم حسین جان

آخرین مطالب

عصاتو بنداز

شنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۳۱ ق.ظ

به موسی علیه السلام فرمود: این چیه که به دست داری؟ 

گفت: عصاست

چکار میکنی باهاش؟ 

گفت: برای گوسفندا برگ درختان رو میزنم که بریزه روی زمین تا بخورند و گوسفندها رو هدایت میکنم و گاهی بهش تکیه میدم تا استراحت کنم.

فرمود: عصاتو بنداز. 

یه وقتایی خدا چیزی که بهش تکیه کردی روازت میگیره. عکس العملی که نشون میدی خیلی مهمه. بازخوردی که میدی خیلی اهمیت داره. اینکه با چه سرعتی دست به کار میشی رو بررسی میکنه. انگار میخواد ببینه چقدر بنده ای؟ چقدر تکیه کردی؟ 

  • محمد برزین

نظرات  (۱)

  • محمد قاسم پور
  • سلام علیکم. بعضیا میگن داستان از این قرار بوده که حضرت موسی می‌خواسته بحث رو کش بده و با خدا بیشتر صحبت کنم. 

     

     

    پاسخ:
    نشنیده بودم. 
    ولی جالب بود 
    ممنونم ازتون.

    مطلب پست از روی معنای قران و تفسیر نوشته شده بود. 
    خدا خیرتون بده 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی